کارگاه آموزشی با عنوان فناوری نانو و میکرو، فرصت‌ها و حمایت‌ها

کارگاه آموزشی با عنوان فناوری نانو و میکرو، فرصت‌ها و حمایت‌ها

۰۱ آبان ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۶ کد : ۲۶۸۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵
کارگاه آموزشی با عنوان "فناوری نانو و میکرو، فرصت‌ها و حمایت‌ها" در تاریخ دوشنبه ۳۰ مهرماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی دانشکده علوم دریایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد واحدهای فناور خرمشهر، کارگاه آموزشی با عنوان "فناوری نانو و میکرو، فرصت‌ها و حمایت‌ها" در تاریخ دوشنبه 30 مهرماه، از ساعت 10 تا 12 در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی دانشکده علوم دریایی برگزار شد. این کارگاه با هدف افزایش آگاهی و آموزش در زمینه فناوری‌های نوین و حمایت‌های موجود برای کسب‌وکارهای نوپا، با استقبال 50 شرکت‌کننده برگزار گردید.

در این کارگاه، شرکت‌کنندگان با مفاهیم پایه فناوری نانو و میکرو آشنا شدند و فرصت‌ها و چالش‌های مرتبط با این فناوری‌ها را بررسی کردند. همچنین، کاربردهای صنعتی فناوری نانو در بخش‌های مختلف اقتصاد، از جمله صنایع دارویی، الکترونیک و محیط‌زیست، مورد بررسی قرار گرفت.

دو تن از متخصصان این حوزه، دکتر مرضیه سادات حسینی، دکتری نانو فناوری از دانشگاه صنعتی شریف و دکتر داود کاظمی، مدیر توسعه فناوری‌های نانو و میکرو استان خوزستان، به تدریس و ارائه مطالب پرداختند. این اساتید به تفصیل درباره حمایت ستاد توسعه نانو از پایان‌نامه‌ها و توسعه کسب‌وکارهای نوپا توضیح دادند و به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.

مرکز رشد واحدهای فناور خرمشهر به عنوان یکی از نهادهای پیشرو در حمایت از کسب‌وکارهای فناورانه، به برگزاری چنین رویدادهایی ادامه خواهد داد تا بتواند به رشد و توسعه فناوری در منطقه کمک کند.

کلید واژه ها: مرکز رشد خرمشهر نوآوری


نظر شما :