جشنواره ایتاپ دانش آموزی (ایده تا پدیده) ۱۴۰۲ در سطح منطقه آزاد اروند برگزار شد.

جشنواره ایتاپ دانش آموزی (ایده تا پدیده) ۱۴۰۲ برگزار شد

۱۰ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۴ کد : ۲۲۸۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۸
 جشنواره ایتاپ دانش آموزی (ایده تا پدیده) ظهر روز دوشنبه ۸ آبان ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ در سالن آمفی تئاتر شهید چمران دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با معرفی ایده های برتر و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد واحد های فناور خرمشهر جشنواره ایتاپ دانش آموزی با هدف توجه به ایده پردازی در حوزه‌های مختف (شیلات، محیط زیست، نانوفناوری، مدرسه هوشمند، IT ، فضای مجازی و مهندسی دریا) به همت مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و پارک علم و فناوری استان خوزستان برگزار شد.

در آیین تجلیل از منتخبین این جشنواره، آقای دکتر اشتری ریاست دانشگاه علوم و فنون دریایی در خصوص ایده پردازی سخنرانی نمودند و در ادامه این رویداد آقای دکتر محمدی مدیر مرکز رشد واحد های فناور خرمشهر گزارشی از عملکرد مرکز رشد در بازه یکساله و برنامه های آتی مرکز رشد ارائه کرد.

 در این رویداد 64 ایده از دانش آموزان آبادان و خرمشهر به دبیرخانه ارسال شد که ۵۰ ایده به دور مسابقه راه یافتند در پایان ۴ ایده با انتخاب داوران برگزیده و ۲ ایده به انتخاب حاضران در جلسه برگزیده شدند. لازم به ذکر است این جشنواره با همکاری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، سازمان منطقه آزاد اروند، آموزش و پرورش های شهرستان های آبادان و خرمشهر و اتاق بازرگانی آبادان صورت پذیرفت.

ایده های منتخب داوران

هلنا خوش بیان با ایده سامانه هوشمند تحقیقاتی

شایگان امینی با ایده ساخت بازی فکری جهت آموزش مفاهیم نانو

آرین حشمتی با ایده زنگ مدرسه هوشمند

سیده ایناس سید عبودی با ایده زیباسازی شهر و جذب گردشگر

ایده های منتخب حضار

ایلیا بیگی، با ایده ساخت بازی هوشمند (اسکرچ)

آلا نواصر با ایده مداد تست زنی کنکور

کلید واژه ها: مرکز رشد خرمشهر ایتاپ


نظر شما :