وبینار آموزشی دیجیتال مارکتینگ ۲ (پیشرفته) + لینک ویدیویی

وبینار آموزشی دیجیتال مارکتینگ ۲ (پیشرفته) در چهارشنبه ۲۹ شهریور برگزار شد

۰۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۷ کد : ۲۱۹۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۳
وبینار آموزشی با عنوان " دیجیتال مارکتینگ" برنامه ریزی گردید. این کارگاه ساعت ۱۶روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۶/۱۴۰۲ با حضور حدود ۱۷ نفر از شرکت کنندگان برگزار گردید.

پس از هماهنگی های لازم فی مابین پارک علم و فناوری خوزستان و  معاونت محترم پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزاری وبینار آموزشی با عنوان " دیجیتال مارکتینگ" برنامه ریزی گردید. این کارگاه ساعت  16روز چهارشنبه مورخ 29/06/1402 با حضور حدود 17 نفر از شرکت کنندگان برگزار گردید.

این کارگاه توسط آقای مهندس محمد علایی زاده مدیر بازاریابی شرکت هومکا برگزار شد. در این کارگاه  موارد ذیل ارائه شد.

سرفصل های وبینار:

1- تعریف کمپین

2- کمپین های تبلیغاتی

3- مشخص کردن هدف از کمپین

4- مخاطب کمپین

5- نحوه تدوین پیام کمپین

6- زمان اجرای کمپین

7- بودجه ریزی کمپین و انتخاب کانال های تبلیغاتی

8- متریک های حین کمپین

این وبینار آموزشی در راس ساعت 18 به کار خود پایان داد. در ادامه لینک ویدیویی این کارگاه برای شما قرار داده شده است.


نظر شما :