وبینار آموزشی دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
پس از هماهنگی های لازم فی مابین پارک علم و فناوری خوزستان و معاونت محترم پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزاری وبینار آموزشی با عنوان " دیجیتال مارکتینگ" برنامه ریزی گردید. این کارگاه ساعت ۱۶روز شنبه مورخ ۳۱/۰۴/۱۴۰۲ با حضور حدود۳۰ نفر از شرکت کنندگان برگزار گردید.
پس از هماهنگی های لازم فی مابین پارک علم و فناوری خوزستان و معاونت محترم پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزاری وبینار آموزشی با عنوان " دیجیتال مارکتینگ" برنامه ریزی گردید. این کارگاه ساعت 16روز شنبه مورخ 31/04/1402 با حضور حدود30 نفر از شرکت کنندگان برگزار گردید.
این کارگاه توسط آقای مهندس محمد علایی زاده مدیر بازاریابی شرکت هومکا برگزار شد. در این کارگاه موارد ذیل ارائه شد.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
انواع کانالهای دیجیتال مارکتینگ
کاربرد و مزایای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها
اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال
چارچوب کلی دیجیتال مارکتینگ
- بازاریابی محتوا
- بهینهسازی موتور جستجو (SEO)
- جستجوی پولی
- تبلیغات کلیکی
- بازاریابی شبکههای اجتماعی
- و...
این وبینار آموزشی در راس ساعت 18 به کار خود پایان داد.
نظر شما :