اولین گردهمایی یلدای کارآفرینی در استان خوزستان با حضور فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری کشور و منطقه آزاد اروند

اولین گردهمایی یلدای کارآفرینی در استان خوزستان

۱۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۰ کد : ۱۷۸۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۵
اولین گردهمایی یلدای کارآفرینی در استان خوزستان با حضور فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری کشور و منطقه آزاد اروند، پنجشنبه ۱ دیماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۳ در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

پس از هماهنگی های لازم فی مابین پارک علم و فناوری استان خوزستان، مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند رویداد یلدای کارآفرینی برای اولین بار در استان خوزستان برگزار گردید.  

 

این گردهمایی با حضور بنیان گذار استارتاپ‌های بزرگ و کوچک، کارآفرین‌ها، صاحبان ایده، طراحان، برنامه نویسان، شرکت‌ها، دانشجویان علاقمند و فعالان استارتاپی با تلاوت قرآن کریم و سرود ملی کشور آغاز گردید و  با سخنرانی ریاست محترم پارک علم و فناوری استان جناب آقای دکتر راضی جلالی در خصوص کارآفرینی، خدمات و حمایت های پارک علم و فناوری از صاحبان ایده و شرکت های فناور ادامه یافت.

در ادامه آقای دکتر محمدی سرپرست مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در خصوص مرکز رشد و خدمات قابل ارائه مرکز به صاحبان ایده و همچنین توضیحاتی در خصوص رویداد کارآفرینی ارائه نمود.

با شروع پنل تخصصی یلدای کارآفرینی با حضور آقای دکتر احمد طاهرخانی، بنیان گذار و مدیر عامل استارتاپ هومکا، مهندس فرید خالدی بنیان گذار استارتاپ جاده و مهندس مسعود نظری مدیر فرآیند های اسنپ،  این گردهمایی به میزبانی آقای دکتر محمدی به کار خود ادامه داد. در این پنل در خصوص معرفی، چالش ها، فرصت ها و ... استارتاپ های ذکر شده گفت و گو شد. این گردهمایی در آخر با  جلسه 15 دقیقه ای پرسش و پاسخ در ساعت 17 به کار خود خاتمه داد.  


نظر شما :